mandag den 9. januar 2012

Penfield Stapleton Vest!!


Aloha folks! 
Jeg er gået hen og blevet ejer af en meeeget lækker vest fra Penfield. Jeg gav 1.600 kr. for den (fra Dr. Adams) og så er den i dén grad da også betalt! Men jeg vil sige den er pengene værd og har haft kigget på sådan en vest i rimelig lang tid efterhånden, så det var dejligt endelig at få den hjem. Jeg købte den i navy, men den kan også fås i army grøn, men det jeg synes er den fedeste detalje, det er helt klart læderet på skulderne! (Tjaa, har en svaghed for ting med enten læder eller nitter på). 2 dage efter bestillingen fik jeg så vesten ind ad døren og ikke nok med det, lå der faktisk en personlig hilsen fra butiksejeren (går jeg ud fra) i min pakke, hvilket jeg synes var ret så blæret. I skal selvfølgelig ikke snydes for et par billeder af mit nye køb. 

Det var lige den lille hilsen og nu til min swagtastiske vest ;-)



Igen, er HELT vild med den og endnu bedre når den er på. Vi ses i næste indlæg!

- Tatjana

Ingen kommentarer:

Send en kommentar