fredag den 8. juli 2011

Fjällräven

Hey babes ;-)
Jeg skal efter sommerferien i 2g, og jeg får normalt rigtig ømme skuldre af skuldertasker, så derfor tog jeg i dag et smut i centeret, og købte en Fjällräven Kånken rygsæk i SORT. Surprise surprise. Jeg har i forvejen én i en flot lyseblå farve, som jeg er helt pjattet med, men jeg trængte simpelthen til en farve, der går med alt, og derfor blev det til den sorte model. Jeg er nu 450,- fattigere, men jeg glæder mig til at gå det kommende gymnasie-år imøde med min nye rygsæk!

2 kommentarer:

  1. Lækker taske! Jeg skal altså også have købt en, har længe villet have en! :)
    Jeg følger nu din blog, håber også du vil følge min ! :)

    // Maria Bach
    http://mariiahbach.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Ja ikke!? er også superglad for den:)

    1000 tak søde, vil helt klart også kigge forbi din blog!

    SvarSlet