tirsdag den 31. maj 2011

Summer Love ++

Hej bloggen! Selvom læseferien allerede blev skudt igang i sidste uge, er jeg først begyndt på min eksamensforberedelse idag. Ret dumt alligevel. Jeg skal op til en årsprøve i AT (almen studieforberedelse) i næste uge, og om 2 uger står den på mundtligt matematik- findes der noget slemmere? Tror jeg ikke.

I lørdags var jeg til et outlet messe i Valby Hallen og jeg kom hjem med masser af guf! Jeg købte en smuk cardigan fra Stella Nova, to oversize t-shirts, en smuk taske (billeder kommer senere) og en masse andre basis ting.
I dag blev det til en af de to oversize t-shirts, som jeg købte til outlet messen i lørdags. Hvis I ikke kan se hvem det skal forestille, så er det altså den afdøde Heath Ledger, som spillede en sublim rolle som Jokeren i Batman The Dark Knight.
I må ha' det babes! xx

Ingen kommentarer:

Send en kommentar