lørdag den 21. maj 2011

comeback + guf

Hej kære læsere! så er jeg endelig på sporet igen efter et stykke tid. Personligt følte jeg mig ikke særlig inspireret, og jeg ville ikke skrive noget volapyk, så jeg valgte at holde en lille pause.
I dag var jeg sammen med mine fantastiske piger. Vi startede dagen ud med at købe ind til grill, og dernæst tog vi på Brøndby strand for at grille. Jeg fik ikke taget et billede af hele mit outfit, men i skal ikke snydes for noget, så jeg fik taget et popdulle billede (igen igen), da der ikke var nogen fotograf til stede hæhæ. Det har været en fantastisk dag, og hvis i ikke allerede har smagt mariekiks med smeltet skumfidus, skulle i tage at smage det! Mums.
Og i eftermiddags kom min mor hjem med en smuk klassisk kjole fra h&m. Den var sat ned til 200 kr. og jeg er super glad for den! Det skal lige siges, at den er en del flottere irl end på billedet(!).

Ingen kommentarer:

Send en kommentar