tirsdag den 24. maj 2011

"Always wear expensive shoes. People notice."

Det er sådan at jeg har en svaghed for gummisko (sneakers) og jeg har rimelig mange af dem efterhånden, men problemet er bare at der hele tiden udkommer flere fede modeller. Jeg har gået og haft kigget på nogle Nike sneakers (Nike Air Royalty Mid VT) inde på Nikes hjemmeside. Jeg har sådan set gået og ventet på at de blev sat ned, da den normale pris ligger på 900,- , hvilket jeg synes er for meget at give for et par gummisko. Tilfældigvis klikkede jeg på kategorien "nedsatte varer" og der var de så!! De var sat ned til 715,- og endnu bedre end det, kunne man indtil igår få 20% på de i forevejen nedsatte varer og det var jo en kæmpe bonus for mig! Så jeg var nødt til at købe dem igår for at få de 20% nedslag og nu glæder jeg mig bare til jeg modtager dem. I får da også lige et billede af dem med på vejen:


By the way, så var jeg til Designer Forum for et stykke tid siden og der faldt jeg IGEN over et par gummisko fra Fred Perry (Fred Perry Koko modellen) og den normale butikspris lå på 700,- og jeg var så heldig at jeg fik dem for 300,- , hvilket jeg er super tilfreds med! Her er de:

Over and out ;-*
- Tatjana

Ingen kommentarer:

Send en kommentar