søndag den 3. april 2011

sunday update

Godmorgen smuksakker! I dag skal jeg være sammen med min dejlige veninde Anastasia, som jeg ikke har set i en evighed, så det bliver i hvertfald godt at se hende igen. Det er den første søndag i april måned, hvilket betyder gratis transport, så derfor har vi tænkt os at tage i biffen, og valget står mellem I am number four og Red Riding Hood, hvad synes I? Jeg hælder mest til I am number four, eftersom den har fået flest stjerner, og traileren til Red Riding Hood ligner noget fra Twilight, som aldrig helt har fanget mig hehe. Nå, jeg har ikke rigtig fundet ud af, hvad jeg skal have på, men det bliver i hvertfald ikke det helt store, orker ikke rigtig at gøre noget ud af mig selv i dag, kender I det? og hvad sker der lige for vejret? havde de ikke lovet solskin? krydser fingre for at det bliver bedre imorgen. Det skal det blive.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar