lørdag den 2. april 2011

I går

Godmorgen kære læsere! I går var jeg som sagt til koncert med klassen i DR- byen. Det klassiske musik var desværre ikke lige mig, men godt lød det. Jeg tror bare det blev for trættende i længden, og til sidst kunne jeg ikke engang høre forskel, så positivt overrasket kan man ikke sige jeg blev. Dog var turen med klassen fantastisk god! Efterfølgende tog vi på McD' og spiste os mætte i burgere. Jeg havde oven i købet min nye HVIDE bluse på fra Zara, og selvfølgelig spildte jeg chokoladesovs på den. Shit. Krydser fingre for at det kan komme af! Og og og jeg har fundet en anden oplade til min iphone, så her får i nogle billeder fra i aftes. På det sidste billede, kan I kun se overdelen af mit outfit. Beklager. Ha' en rigtig god lørdag! 
masser af mennesker i DR- byen...
 ...efterfulgt af McD 
beklager popdulle - billedet, men det er hvad det blev til, da jeg ikke havde nogen fotograf... 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar