fredag den 15. april 2011

ferie ferie ferie

I dag er der endelig dømt påskeferie, hvilket betyder at jeg kan sove så længe jeg vil! Hold kæft hvor har det været en lang dag, selvom jeg først skulle møde kl. 10, føler jeg at jeg har været i skole siden kl. lort om morgenen. Puha. Også havde jeg oven i købet en prøve i fysik, jeg ved faktisk ikke helt hvordan det gik, men håber på det bedste, i øjeblikket er jeg bare super glad for at det er overstået. Elsker følelsen man får efter en prøve, kender I det?

I går var jeg til den årlige forårskoncert på skolen, hvor jeg skulle optræde med mit musikhold. Vi skulle synge samt spille move your feet med Junior Senior, og hold da op hvor gik det godt! Jeg fik desværre ikke taget nogen billeder, beklager! Jeg er rigtig dårlig til det med billeder, hvis I ikke allerede har bemærket det...

Det er ikke ligefrem et moderelateret indlæg, men jeg har ikke følt mig så inspireret her for tiden, så hellere give en lille update, end at lade være.

I får lige et fantastisk billede af den smukke model Natalia Vodianova

Ingen kommentarer:

Send en kommentar