torsdag den 3. marts 2011

Just chillin'

Ok. Hele ugen har stået på AT- sån et forløb hvor man blander to fag sammen, lang forklaring but anyways. Det har i hvertfald måtte betyde at jeg ikke har haft nogle lektier for, hvilket har været dejligt! jeg har slappet af de sidste tre dage, og jeg er stoppet på mit arbejde, så jeg ved ikke rigtigt hvordan jeg har tænkt mig at få råd til min kommende shoppingture. Det er lidt mærkeligt alligevel, nu når man har vænnet sig til "konstant" at have penge på sig, men det må jeg vel bare leve med, indtil jeg bliver 18, hvor jeg forhåbentlig får S.U. hvis altså det ikke bliver afskaffet. Lidt mærkelig indlæg alligevel. Kort sagt har det været en fantastisk afslappet uge, hvilket jeg har savnet, for efter at have begyndt på gymnasium har det kun stået på lektier. Imorgen skal jeg fremlægge i AT, wish me luck babes!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar