mandag den 21. februar 2011

Hallelujah, ferie!

Så har jeg budt den længeventede ferie velkommen, efter en travl uge med skole og arbejde! Det er en så vidunderlig følelse.

De seneste par uger har jeg fået en masse nyt tøj ind ad døren med posten. Jeg er og bliver bare en netshopper. Jeg elsker dét, at have noget helt specielt, som andre ikke lige kan få fat i overalt.
Her kan i lige få et indblik i mine seneste internetkøb:

 
Denne cardigan er fra nelly.com. Jeg gav kun 89 kr. for den og så var der endda gratis levering,            så det var jo bare super skønt!

Denne har jeg købt på fashionunion til 221 kr. Sød sag til sommer ;-)

Denne bluse er fra Gina Tricot til 179 kr. Jeg købte den simpelthen fordi at jeg elsker den lille detalje på skuldrene med brunt læder. Jeg købte også en utrolig fed lysebrun top med en brun læderlomme derfra. (Billedet af den kommer på en anden gang, da den er udsolgt på selve hjemmesiden). 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar