lørdag den 26. februar 2011

The end has come

Så er ferien slut, hvilket er ret så sørgeligt at tænke på. Har haft en vidunderlig vinterferie, og nej hvor er det dog dejligt at kunne få lov til at sove længe! I dag har den stået på arbejde og det var faktisk meningen at jeg derefter skulle i biffen, og se Adam Sandlers nye film Mød min "måske" kone, men turen er blevet udskudt til imorgen, så jeg glæder mig forfærdeligt meget til at få trænet lattermusklerne, for enhver film med Adam Sandler i hovedrollen er superb! Her får I nogle billeder af min dejlige vinterferie, hvor jeg oven i købet også bød velkommen til min nye soulmate.

 Kan I gætte hvad.... 
 Så fik jeg den omsider, min helt egen Mac. 
I manualen stod der: "Tillykke! Du og din MacBook er som skabt til hinanden." True story.
 Vinterferien bød også på god mad...
 ... og Danmarks bedste choko kaffe 

Go' lørdag aften!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar